czwartek, 31 maja 2012

Brak komentarzy:
 
Wieczorne malowanie paznokci - zaliczone! Uwielbiam wyraziste kolory na paznokciach, dzisiaj wybrałam pomarańcz. Uwielbiam markę Rimmel za te lakiery, świetnie się rozprowadzają, ponieważ mają dość grupy pędzelek, plus dodatkowo naprawdę schną w 60 sekund! A dla takiej osoby jak ja jest to po prostu idealne rozwiązanie, ponieważ odczekać w miejscu nie ruszając się zbytnio dopóki lakier nie wyschnie, wcale nie jest tak łatwo. Kupiłam dzisiaj kolczyki w kolorze złotym. Są dosyć proste, aczkolwiek lubię takie na pozór nieskomplikowane dodatki, które tak naprawdę są kluczowym elementem stylizacji. Należę do ludzi strojących się na ważne wydarzenia, dlatego moje codzienne stylizacje to po prost to co nawinie mi się pod rękę spośród tego wielkiego bałaganu, który nieskończoną ilość razy posprzątany zawsze do mnie wraca.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff