środa, 23 maja 2012

Urodziny

Brak komentarzy:
 
Wszystkie większe trudności tego tygodnia raczej już za mną :) Teraz mogę troszeczkę odetchnąć i przygotować się na następny tydzień, który również zapowiada się na bardzo ciężki.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim bardzoo bardzoo mocno za wszystkie miłe i ciepłe słowa :) Jesteście cudowni i kochani! Dzięki wam miałam uśmiech na twarzy przez cały dzień. Dziękuję :*
Moje słońce zaskoczyło mnie niesamowicie, miał być w pracy a tu się okazuje, że po powrocie do domu, od samego progu prowadzona ścieżką z kwiatów ku mojej szafie, znalazłam najwspanialszy prezent pod słońcem, bo właśnie jego. Nie potrafię opisać swojego zaskoczenia, ale był to najwspanialszy prezent jaki mógł mi dać. Oczywiście wszystkie akcesoria do aparatu. które dostałam sprawiły, że chcę już teraz iść robić zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia i jeszcze więcej zdjęć. Kończy się rok szkolny i chyba Zefiryna Kluska powraca do łask. Wyłazi z mojego wnętrza żeby opanować mnie kawałek po kawałku swoją kreatywnością, zapałem od pracy, energią i pogodą ducha. Cieszę się kochane moje drugie ja, że w końcu powracasz, bo brakuje mi Ciebie.
Z pewnością zaliczam dzisiejszy dzień do udanych.

Nie pokażę moich zakupów, ponieważ ubrania na wieszaku nie wyglądają zbyt ciekawie. Miałam dzisiaj sfotografować co nieco na sobie ale po wejściu do domu czekała na mnie niespodzianka, która wybiła mi z głowy wcześniej zaplanowany harmonogram zajęć. I dobrze bo ten niespodziankowy był dużo dużo lepszy :)


Dziękuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff