poniedziałek, 28 stycznia 2013

Lip balm

Brak komentarzy:
 
Balsamy do ust, czyli coś od czego z pewnością można się uzależnić ;) Na zdjęciach są te, które udało mi się znaleźć, ponieważ mam je pochowane dosłownie w każdym miejscu. Co do działania, to nie jestem w stanie powiedzieć, który jest najlepszy bo stosuję je na zmianę. W sumie na zasadzie 'który uda mi się znaleźć, to ten ląduje w torebce'. Z pewnością moje serce zdobędzie każdy balsam, który będzie dobrze smakował. Na przykład nr 5 z drugiego zdjęcia jest strasznie gorzki. Na pewno nie jeden jeszcze balsam przewinie się przez moje ręce. Stosuję je nie tylko zimą, ale podczas całego roku. 
Jestem życiowym nieudacznikiem, zachorowałam na ferie -.- Mam nadzieję, że w końcu mi przejdzie bo już mam dosyć.. Uciekam na gorącą zupkę! :) 


Pierwsze zdjęcie
1 - Nivea 2 - Avon 3 - Carmex
Drugie zdjęcie
1 - Oriflame 2 - Oeparol 3 - Neutrogena 4 - Nivea 5 - Eveline 6 - Bebe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff