sobota, 27 kwietnia 2013

WHITE

Brak komentarzy:
 
W końcu zawitała do nas wiosna! Nie mogę się doczekać długiego weekendu :) Odpocznę sobie od wszystkiego, nabiorę dystansu, zgromadzę pokłady energii i mam nadzieję, że wreszcie wezmę się za siebie. Zapisałam się na prawko, więc teraz to będzie moim priorytetem. Później ostatnie dni szkoły, poprawianie ocen i załatwianie wszystkich spraw związanych ze szkołą. W międzyczasie jeszcze moje urodziny. Aż wreszcie doczekam się upragnionych wakacji i wyjazdu nad morze <3 
Mam nadzieję, że przez te kilka wolnych dni uda mi się nadrobić zaległości z sesjami. Może poszukam jakichś ciekawych inspiracji i zrobię jakieś bardziej artystyczne zdjęcia :) Zakochałam się sesji Magdaleny Frąckowiak dla japońskiego Vogue'a! Wygląda po prostu cudownie a zdjęcia są genialne!
Dzisiaj zdjęcia ze spotkania z Karoliną. Biała mgiełka na którą polowałam już od dłuższego czasu, co prawda nie do końca jest taka jaka miała być, ale i tak jest cudna. A tej wymarzonej muszę szukać dalej. Ogólnie bardzo klasycznie. Co do trendów wiosna-lato to już marzą mi się czarno-białe paski, kolorowe kwiatki, białe koronki, neony i wszechobecne coraz bardziej wymyśle okulary przeciwsłoneczne!






 







 





koszula - no name | spódnica - h&m | rajstopy - marilyn | buty - new look | bransoletka - allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff