wtorek, 16 października 2012

Brak komentarzy:
 

Ostatni tydzień to po prostu coś strasznego. Moja choroba doprowadzała mnie do szału pomimo ogromnego wycieńczenia. Jedynym plusem jest to, że odrobinę schudłam. Nie mogę wbić się teraz w szkolny system pracy i rozkładu dnia. Dzisiaj siedzę nad biologią i matematyką. Boli mnie głowa nic mi się nie chce, ale muszę. Co zrobić? Nic się raczej nie da zrobić, trzeba jakoś przez to przebrnąć. Ogólnie narzekam na dzisiaj a co dopiero będzie jutro.. Niemiecki, geografia i chemia. Nawet nie chce mi się o tym myśleć. Dzisiaj dobrze by było gdybym chociaż trochę skubnęła chemię.
Wczoraj 18 Weroniki :) Mam pęcherze na stopach i ledwo chodzę.. :)
Ych muszę wyciągnąć kogoś na zdjęcia i to jak najprędzej!
Na zdjęciach Karolina. Nie pisałam wcześniej ale autorką wszystkich zdjęć jestem ja.



 



  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff