środa, 8 sierpnia 2012

Brak komentarzy:
 

Niby są wakacje, niby powinnam mieć więcej czasu, a tu całkowicie odwrotnie. Dni mijają mi szybko, planuję dużo rzeczy a potem robię może jedną góra dwie. No cóż, po roku pełnym stresu, planowania, pilnowania terminów, biegania za czymś w kółko mój organizm i umysł wyjechał na wakacje.. I to dosłownie bo jestem jak nie ja, ciągle o czymś zapominam, czegoś nie wiem, nie chce mi się itd. Yh aby mi tak nie zostało bo marnie widzę swoją przyszłość. W weekend warszawa w niedzielę noc spadających gwiazd. Może w końcu się ogarnę i wrzucę jakąś stylizację.. Oj nie wiem nie wiem.Ciuchy na allegro w trakcie wystawiania.
 Dzisiaj zdjęcia z ostatniej sesji pt. nie chce mi się, są wakacje.  Ciekawe czy ktoś to w ogóle czyta.






zielona sukienka - Ivetta | koszula - CH Ptak | szorty - Stradivarius

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff