środa, 29 czerwca 2011

Karolica

Brak komentarzy:
 
Nigdy nawet nie podejrzewałam, że wszystko może się tak ułożyć, ale jest dobrze i oby tak dalej. Co ja mówię, bardzo dobrze jest. Może za szybko trochę, ale mi to nie przeszkadza. Tak jest lepiej, bo po co tracić czas na durne gadki.

W czwartek moja pasja część II. Zobaczymy, zobaczymy. Już sama nie wiem, co i jak zrobić ze swoją przyszłością. W sumie to co wybrać. Ale tak szczerze? To mam to w dupie, są wakacje. Goście sieją demolkę, ale to nie zmienia faktu, że lubię gości :)

Jutro mam mieć zamknięte oczy non stop. I tak będzie :) Lov moją mamę i jej zasady. I przyzwoitkę moją też kocham.. :D

Muszę zgrać wszystkie zdjęcia z komputera i w końcu doprowadzić go do normalności. Kupiłam płyty i mazaki. Kocham RMF FM za to, że leci teraz  I'll Be Missing You! I mojego kota, który za wszelką cenę chce zwrócić na siebie uwagę. Jutro do kwiaciarni jeszcze muszę iść.. O właśnie trzeba policzyć ile podstawek mam kupić.

Już nie mogę się doczekać dnia jutrzejszego :)

Ognisko? Hmm? Zobaczymy, zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff